Algemene verkoopvoorwaarden
Artikel 1- Doel
Deze algemene voorwaarden van verkoop of levering van diensten zijn, zonder beperking of voorbehoud, van toepassing op alle door My Social Access op de website te koop aangeboden producten en/of diensten, op internetadres www.mysocialaccess.be (hierna te noemen « de Site »).
My Social Access is een gedeponeerd handelsmerk van Partena Professional waarvan het hoofdkwartier is gevestigd in de Kartuizersstraat 45, 1000 Brussel geregistreerd bij de Kruispuntbank voor Ondernemingen, onder nummer 0409.536.968.
Met het bestellen op de Site, aanvaardt een natuurlijke persoon of rechtspersoon volledig de algemene verkoopvoorwaarden. Zij zijn op elk moment op de Site in te zien, en prevaleren in voorkomende gevallen boven elke andere versie en de eigen algemene voorwaarden van aankoop en dergelijke van de Klant.
Artikel 2 – Bewijs van de transactie
De klant is gebonden aan zijn bestelling van zodra hij op “Ik bestel” klikt op de pagina “Bestellen” van de site. De op de server van My Social Access geregistreerde gegevens vormen het bewijs van alle transacties tussen My Social Access en zijn klanten. De betaling van de producten gebeurt via een factuur die door Partena Professional wordt opgemaakt en naar de klanten wordt gestuurd na de bevestiging van de bestelling.
Artikel 3 – Prijs – Betalingsvoorwaarden
De geldende prijzen zijn exclusief BTW, waarbij My Social Access zich het recht voorbehoudt de prijzen te wijzigen en/of elke nieuwe belasting of tariefverhoging uit te stellen.
De vermelde prijzen worden in euro uitgedrukt.
De vergoeding van de producten gebeurt door betaling aan Partena Professional. U dient uw bestelling volledig te betalen bij ontvangst van uw factuur.
Artikel 4 – Klachten
De klant kan zijn voorbehoud pas kenbaar maken aan het einde van de inschrijvingsprocedure op de site. Deze voorbehouden moeten gepaard gaan met de motivering van de klacht. Na onderzoek behoudt My Social Access zich het recht voor om de door de klant betaalde prijs terug te betalen of het equivalent van het product aan te bieden. Elke klacht en/of betwisting van de klant ten opzichte van My Social Access moet worden geformuleerd, uitsluitend per e-mail, ten laatste 48 uur vanaf het moment dat ze zich voordoen, op straffe van verval.
Artikel 5 – bedenktijd
De producten worden per e-mail geleverd op het adres dat bij de bestelling is opgegeven. In overeenstemming met de klant begint My Social Acces met de uitvoering van zijn immateriele dienst vóór het einde van de herroepingstermijn van 14 dagen.
De partijen komen aldus overeen, dat men met de aankoop van een product, zich niet zal kunnen beroepen op zijn herroepingsrecht.
Artikel 6 – Intellectueel en Industrieel eigendom
My Social Access verleent de klant een persoonlijke, niet exclusieve, niet overdraagbare licentie, om gebruik te maken van de van de Site gedownloade Producten. Deze licentie geeft het recht om, strikt persoonlijk en/of in het kader van de professionele activiteit van de Klant, gebruik te maken van het Product.
Elke gehele of gedeeltelijke reproductie of afbeelding voor andere, met name commerciële, doeleinden, op welke media dan ook, is verboden. Het niet respecteren van dit verbod wordt als overtreding beschouwd, wat kan leiden tot civiel- en strafrechtelijke maatregelen jegens de overtreder.
De Producten, de inhoud van de Producten, de lijst van Producten en de gehele inhoud van de Site worden beschermd door de wetgeving inzake het auteursrecht, en in het algemeen, inzake het recht op intellectueel eigendom. Geen enkele vermelding of gebruik van op de Site getoonde handelsmerken, handelsnamen, acroniemen, logo’s, tekeningen of foto’s zullen kunnen worden gedaan, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van My Social Access. Elke reproductie en elk gebruik, waar niet vooraf uitdrukkelijk toestemming voor is gegeven, wordt gezien als imitatie en wordt civiel en strafrechtelijk vervolgd. Bovendien zal aan gebruik, dat tegen goed fatsoen en moraal ingaat, geen toestemming worden gegeven. Meer informatie over ons Privacy Policy vindt U hier.
Artikel 7 – Aansprakelijkheid
My Social Access garandeert de Klant, dat aan de Producten de uiterste zorg wordt besteed, opdat zij voldoen aan de beschrijving, die op het moment van bestelling op de site wordt getoond.
De klant erkent en aanvaardt dat de voorgestelde producten op geen enkele manier de resultaten garanderen die de klant op de sociale netwerken behaalt.
Indien de Klant het noodzakelijk acht, wordt hij aldus uitgenodigd de kwaliteit en geschiktheid van elk Product te laten verifiëren door een gekwalificeerde deskundige.
My Social Access biedt aldus, uitdrukkelijk of impliciet, geen enkele garantie voor met name de waarde, de kwaliteit, de overeenkomst met de beschrijving, de geschiktheid van de site of een Product voor een specifiek gebruik. My Social Access geeft geen garantie dat het gebruik, of het gevolg van het gebruik, van de via de site beschikbare items juist, exact, passend, degelijk of van enige kwaliteit is. Foto’s, tekeningen of Productspecificaties zijn van niet-contractuele aard.
In geen geval kan My Social Access verantwoordelijk worden gesteld voor het misbruik van sociale netwerken door de gebruiker.
Artikel 8 – Privacy
My Social Access creëert en beheert bestanden, die de persoonlijke gegevens van al zijn Klanten bevatten.
Het verzamelen van deze persoonlijke gegevens heeft als doel, My Social Access in staat te stellen de desbetreffende accounts te beheren. My Social Access behoudt zich het recht voor deze statistieken openbaar en voor derden beschikbaar te maken, op anonieme basis, onder de voorwaarden van de wettelijke bepalingen.
De klant aanvaardt expliciet dat My Social Access zijn persoonlijke gegevens voor directe marketingdoeleinden kan gebruiken, of voor de hierin genoemde doeleinden, onder voorbehoud van toepassing van de huidige wet- en regelgeving.
Op grond van de wet van 8 december 1992, heeft elke Klant het recht bezwaar aan te tekenen, en het recht van toegang tot en rectificatie van de hem betreffende gegevens, verschaft in het kader van de activering van zijn account op de Site, of de aankoop van producten. Elke Klant kan aldus eisen dat de hem betreffende gegevens, herzien, vervolledigd, bijgewerkt of verwijderd worden, indien zij onjuist, onvolledig, dubbelzinnig of verouderd zijn. Om zich op één van deze rechten te kunnen beroepen, dient u een e-mail te zenden naar het volgende adres: support@mysocialaccess.be. Dit e-mailadres is beveiligd tegen spambots. Om haar te openen dient u Javascript te activeren.
Eén of meerdere “cookies” kunnen op de harde schijf van de computer van elke Klant worden geplaatst, voornamelijk om My Social Access in staat te stellen de Klant te herkennen, zodra hij verbinding maakt met de Site, om het beheer van zijn account te vergemakkelijken, en om de desbetreffende statistieken op de Site te genereren. Elke Klant geeft toestemming voor de plaatsing van “cookies”, en het gebruik daarvan door My Social Access. De klanten worden geïnformeerd over de mogelijkheid om bezwaar te maken tegen het plaatsen van “cookies”, met name met navigatiesoftware als Internet Explorer et Netscape Navigator.
Artikel 9 – Ongeldigheid – Overmacht – Toegepast recht en bevoegde Rechtbank
Als een bepaling in deze algemene voorwaarden, om welke reden dan ook, niet toepasbaar blijkt te zijn, zal dit niet gelden voor de toepassing van andere bepalingen in de algemene voorwaarden. De als niet toepasbaar beoordeelde bepaling zal worden vervangen door een, die er zo veel mogelijk op lijkt.
Noch My Social Access, noch de klant zal aansprakelijk worden gesteld voor het niet nakomen in geval van overmacht, met name, maar niet uitsluitend, in geval van oorlog, rellen, opstand, transportonderbreking, een import- of exportprobleem, staking, uitsluiting, schaarste, brand, aardbeving, storm, overstromingen.
Deze algemene voorwaarden zijn uitsluitend onderhevig aan het Belgisch recht. In geval van een geschil, zijn alleen de rechtbanken van het gerechtelijk arrondissement Brussel bevoegd.
© Partena Professional 2019